Vi tar oss av innbæring og montering

Få varene båret inn i lokalet, montert og klargjort for bruk av noen som kjenner produktene og har det nødvendige utstyret. Lær mer om hvordan vi utfører jobben og hva du bør tenke på før vi kommer og monterer hos deg.



En investering i tid

Vi kan ta oss av hele jobben! Vi frakter varene trygt til ønsket plassering i lokalene, monterer, tester funksjonaliteten til produktene og tørker over alle flater for å gjøre produktene klare til bruk. Dette er tid og arbeid spart for deg og dine kolleger, som igjen er tid og penger spart for bedriften.


Få hjelp av ekspertene

Våre montører kjenner godt til produktene våre og har alltid nødvendig utstyr for hånden slik varene blir pakket ut, fraktet inn og montert på en forsvarlig, effektiv og riktig måte. Det er lett å undervurdere mengden tid og arbeid som ligger bak montering - snarveier kan gi skader eller feil på produktet, eller i verste fall en tur til kiropraktoren. 

Jo flere produkter som skal monteres og klargjøres, desto lengre tid går med. Ingen jobb er for stor eller for liten for oss. Vi bistår gjerne med å henge opp en tavle i resepsjonsområdet, sette opp garderobeløsning på personalrommet eller montere 100 komplette kontorplasser i kontorlandskapet. 


Fra emballert til ferdig montert

Vi vil at du skal kunne bruke produktene så raskt som mulig, vi sørger derfor for rask og effektiv montering og for at lokalet forblir ryddig underveis og etter fullført monteringsjobb. All emballasje samles sammen og tas med til ønsket sorteringspunkt.

Vi kan etter nærmere avtale være behjelpelig med å frakte emballasjen til nærmeste deponi eller avfallsstasjon. God avfallshåndtering og et ryddig lokale – vinn vinn!
Montering av kontormøbler


Kjekt å vite på forhånd

For å sikre en smidig monteringsprosess på monteringsdagen har vi laget en sjekkliste som vi går gjennom sammen med deg ved bestilling av montering. Det er og lurt å informere dine kollegaer om at støy forekommer under monteringsarbeidet, og at støv forekommer i de tilfeller produkter krever forankring til vegg eller gulv.

Sjekkliste

  • Klargjøring: Er lokalet ryddet og klart, eller har dere behov for hjelp til rydding og klargjøring av lokalene på forhånd?
  • Varelevering og parkering: Kan distribusjonsbilen (lastebil) levere varene rett ved døra og har dere tilgjengelige parkeringsplasser for montørene?
  • Adkomst i lokalet: Vil vi kunne flytte varene på pall hele veien frem til monteringsstedet, eller må varene bæres fram? 
  • Spesielle hensyn: Finnes det skjulte installasjoner som rør, alarm eller elektriske installasjoner våre montører bør vite om? Gi oss gjerne beskjed om vi bør ta hensyn til ekstra skjøre flater som gipsvegger.

Usikker? Vi kommer gjerne på befaring før montering!


Hva koster montering og innbæring? 

Montering koster fra kr 3500. Pris for din montering avtales på forhånd. Kontakt oss i dag for et tilbud på montering. 

Priseksempel:

Tjeneste: Transport av varer til lokasjonen, innbæring og montering.
Montering av kontormøbler: 15 kontorplasser (skrivebord, kontorstol, og sideskap)
Lokasjon: Oslo
Pris: Kr 25 000,-


Kan vi montere hos dere? 

Vi tilbyr montering på store deler av Østlandet, og i Stavangerregionen, Bergensregionen og Trondheimsregionen. 




Ta kontakt om du har spørsmål eller ønsker et pristilbud på montering.

Telefon
67 02 42 00

E-post

Få nyheter og inspirerende artikler rett i innboksen!

Vil du lese om produktnyheter og få våre beste tips til hvordan du kan gjøre arbeidsplassen din litt bedre? Meld deg på vårt nyhetsbrev og vær først til å motta våre beste tips, inspirerende artikler og tilbud - helt gratis!