0
Til handlekurven
Eks. mva. (Endre)
Subtotal
Pris/stk
Antall
Produkt
Ingen produkter i handlekurven
Pris eks. mva:
0,-
Gå til kassen
Vis Handlekurv
Produkter A-Å

Ofte stilte spørsmål

1. Hvordan blir jeg kunde hos AJ Produkter?

2. Vi har et kundenummer. Hvordan får jeg brukernavn og passord til nettbutikken?

3. Jeg har glemt passordet mitt, hva gjør jeg?

7. Hvor lang leveringstid er det?

8. Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse?

9. Hvor er varene mine?

10. Jeg har mottatt en skadet vare, hva gjør jeg?

11. Må jeg montere varene selv?

12. Tilbyr dere innbæring og/eller montering?

13. Kan jeg få levert varene til en annen adresse?

14. Jeg vil returnere varene. Hvordan gjør jeg dette?

15. Kan dere sende meg en katalog?

16. Vi ønsker å pusse opp våre lokaler. Kan dere komme med råd?

17. Hvordan kan jeg endre fakturaadresse?

18. Kan jeg få rabatt?

19. Jeg skal bestille mye av dere, og ønsker å gjøre en avtale.

20. Jeg finner ikke riktig vare eller trenger svar på et annet spørsmål
 


 

1. Hvordan blir jeg kunde hos AJ Produkter?

Første gang du legger inn en ordre vil du få valget mellom å logge inn eller å registrere deg som ny kunde. Her klikker du på opprett konto for å bli kunde hos AJ Produkter. Du kan også registrere deg i toppmenyen på høyre side. På din brukerkonto kan du legge opp flere brukere for bedriften, se status på dine ordre m.m.
 

2. Vi har et kundenummer hos AJ Produkter, men har ikke bestilt i nettbutikken tidligere. Hva må jeg gjøre for å få brukernavn og passord?

Send en e-post til info@ajprodukter.no for å få et brukernavn og passord tilknyttet ditt eksisterende kundenummer.
 

3. Jeg har glemt passordet mitt, hva gjør jeg?

Når du blir bedt om å fylle inn ditt passord velger du glemt passord og fyller inn din e-postadresse. Du vil da motta et nytt passord.
 

4. Leverer dere fraktfritt?

Alle ordre i nettbutikken på over kr. 15 000,- (eks. mva.) sendes fraktfritt i hele Norge. På ordre under kr. 15 000,- (eks. mva) beregnes frakt til 15% av vareverdien, minimum kr. 225,-. Du kan enkelt se hva fraktkostnadene blir ved å legge varene i handlekurven.
 

5. Er prisene i nettbutikken inkludert mva.?

Som standard er prisene ekskludert mva. Ønsker du å vise priser inkludert mva. så kan du endre dette under ikonet for handlekurven øverst på siden.
 

6. Hvike betalingsalternativer kan jeg velge i mellom i nettbutikken?

Alle våre bedriftskunder har muligheten til å betale med faktura.* I tillegg har alle kunder muligheten til å betale med kort, vi godtar de fleste typer debet og kredittkort.

* Vi gjør oppmerksom på at vi utfører obligatorisk kredittsjekk av alle våre kunder som ønsker muligheten til å betale med faktura. Normal kreditt er 20 dager.
 

7. Hvor lang leveringstid er det?

Forventet leveringstid av varen står oppført på produktsiden. Ved bestilling vil du motta en ordrebekreftelse på e-post med forventet forsendelsedato. Hele ordren vil bli levert samlet.
 

8. Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse?

Ordrebekreftelsen blir sendt til din registrerte e-postadresse så snart salgsteamet har behandlet bestillingen. Om bestillingen blir lagt utenfor normal arbeidstid (hverdager 08.00-16.00), vil ordrebekreftelsen sendes ut neste virkedag.
 

9. Hvor er varene mine?

Vennligst sjekk ordrebekreftelsen din for en estimert forsendelsesdato. Du vil motta en e-post med sporingsnummer slik at du kan følge leveringen helt til varene er mottatt. Har du lagt inn en ordre, men ikke mottatt en ordrebekreftelse kan du ta kontakt med oss her.
 

10. Jeg har mottatt en skadet vare, hva gjør jeg?

Varene må kontrolleres ved mottak. Noter eventuelle skader eller mangler på leveringsseddelen. Send bilde og beskrivelse av skaden til info@ajprodukter.no. Dette skal meldes inn senest 7 dager etter mottak av varen.
 

11. Må jeg montere varene selv?

Under produktinformasjon til valgt produkt står det oppført hvorvidt produktet leveres ferdig montert, eller om enkel montering kreves.
 

12. Tilbyr dere innbæring og/eller montering?

Ja, det gjør vi. Dette kan velges under tilleggstjenester når du legger inn din ordre i nettbutikken.
 

13. Kan jeg få levert varene til en annen adresse?

Ja. Vennligst oppgi ønsket leveringsadresse ved bestilling. Skulle du ha behov for å endre leveringsadresse etter at du har bestilt, vennligst kontakt oss så snart som mulig. Vær oppmerksom på at endring av leveringadressen i ettertid kan medføre ekstra kostnader.
 

14. Jeg vil returnere varene. Hvordan gjør jeg dette?

Som kunde hos AJ Produkter har du 14 dagers angrerett. Send oss en e-post med ordrenummer og hvilket produkt som ønskes returnert. Vennligst les våre salgsvilkår for ytterligere informasjon.

15. Kan dere sende meg en katalog?

Klart vi kan. Fyll ut dette skjemaet for å få tilsendt en gratis katalog.
 

16. Vi ønsker å pusse opp våre lokaler. Kan dere komme med råd?

Vår prosjektavdeling er spesialisert på større prosjekter og hjelper gjerne til med tips og råd. Du kan lese mer om vår prosjektavdeling her, og ta kontakt på prosjekt@ajprodukter.no.
 

17. Hvordan kan jeg endre fakturaadresse?

Ta kontakt med oss for å endre din fakturaadresse.
 

18. Kan jeg få rabatt?

Våre priser er konkurransedyktige og vi har kampanjer flere ganger i året. Ved større innkjøp kan du ta kontakt med vårt salgsteam for å motta et tilbud.
 

19. Jeg skal bestille mye av dere, og ønsker å gjøre en avtale.

Vi ønsker å levere overaskende mye. Vårt sortiment dekker de fleste behov for innredning og utstyr der du jobber. Vi tilbyr gjerne en rabattavtale med rabatt som flyter med årlig uttak av varer.

Dersom dere ønsker en slik avtale ber vi om at dere tar kontakt med Rune Fosshaug på telefon 67 02 42 75 eller elller på mail til rune.fosshaug@ajprodukter.no
 

20. Jeg finner ikke riktig vare eller trenger svar på et annet spørsmål

Du er alltid velkommen til å ringe oss på 67024200 eller sende en epost til info@ajprodukter.no for å få svar på de spørsmålene du måtte ha.