Punch-out er en løsning som gir deg mulighet til å handle i nettbutikken vår direkte i fra ditt innkjøpssystem.

Dersom bedriften din inngår en innkjøpsavtale med AJ Produkter kan dere velge punch-out som bestillings- og betalingsmåte. Du kan da handle direkte i fra innkjøpssystemet ditt. Enklere blir det ikke!
Du åpner ajprodukter.no direkte i fra innkjøpssystemet ditt og handler i nettbutikken som normalt, men ved utsjekk betaler du ikke med kort eller faktura, men trykker heller på knappen «Send til innkjøpssystem». Ordren sendes så til innkjøpssystemet ditt for godkjenning før ordren legges i nettbutikken.

Fordeler for deg som kunde

  • Du som kunde får full kontroll på innkjøp og avtaler.
  • Ordre og fakturering foregår elektronisk.
  • Hindrer at det foretas dyre feilkjøp hos leverandører uten avtale.
  • Du kan handle i fra hele eller en egendefinert del av sortimentet.
Avtalevilkår og ønsket sortiment er tilgjengelig for deg i nettbutikken. Nettbutikken gir deg og tilgang til sanntidsdata, for eksempel oppdaterte leveringstider og riktige priser. Statusoppdateringer for bestillingen får du løpende på "Min side."

Innkjøpssystemet konfigureres av deg én gang. Bedriftens brukere får deretter tilgang til nettbutikken som punchout-brukere med elektronisk ordre og fakturering.

Har du et innkjøpssystem som støtter punch-out?


Vi støtter innkjøpssystemer som:

  • SAP
  • Visma Proceedo
  • Basware

Kravet til innkjøpssystemet er først og fremst at det støtter OCI- eller cXML-standarder.



Kontakt oss ved spørsmål om punch-out

Telefon 
67 02 42 00

E-post
info@ajprodukter.no