0
Til handlekurven
Eks. mva. (Endre)
Subtotal
Pris/stk
Antall
Produkt
Ingen produkter i handlekurven
Pris eks. mva:
0,-
Gå til kassen
Vis Handlekurv
Produkter A-Å

Levering

Leveringsdato

* Leveringstid er estimert leveringstid til de fleste adresser sør for Steinkjer. Enkelte adresser sør for Steinkjer samt de fleste nord for Steinkjer må det påregnes 1-2 dager ekstra leveringstid.

Forventet forsendelsesdato fra vårt lager angis på ordrebekreftelsen. Dette er den dagen varene sendes fra vårt lager i Halmstad i Sverige. Varer vil normalt være klare for videresendelse i Norge samme eller påfølgende arbeidsdag. Vi kan tilby del-levering dersom dette er ønskelig.

Vi forbeholder oss retten til å endre leveringsdato. AJ Produkter har ikke erstatningsansvar for forsinkelser eller konsekvens av forsinket levering.
 

Selve leveringen

Levering skjer i henhold til Incoterms 2010 og våre fraktvilkår følger DAP (Delivery at Place). Når ordren sendes fra vårt lager vil du normalt motta en e-post med sporingsnummer og en link hvor du enkelt kan spore sendingen.

Leveranser foregår mandag til fredag, mellom kl. 07.00 og 16.00. Leveringstidspunkt på leveringsdag vil ikke bli oppgitt. Mottaker må være tilstede ved levering, og leveringen skjer på gateplan eller til lasterampe. Vær oppmerksom på at varer leveres med distribusjonsbil, og at det må være plass til at denne kan kjøres frem til den aktuelle adressen. Vi kan tilby innbæring og montering, se egen beskrivelse.

Hvis mottaker ikke er tilstede ved forsøk på levering så vil varer sendes tilbake til terminal. Transportør vil i så tilfelle ta kontakt for å avtale nytt tidspunkt for levering. I slike tilfeller vil vi belaste «bomturavgift». Hvis varene ikke kan leveres innen tre dager etter første forsøk, vil det påløpe en kostnad for lagerleie frem til varene blir levert.
 

Tilleggstjenester
 

Montering

Dersom du trenger hjelp til montering og installering av produkter, har AJ Produkter et nettverk av montører rundt om i landet, som er behjelpelige med montering. Kontakt kundeservice for informasjon om priser og bestilling.

Innbæring

Kontakt kundeservice for informasjon om priser og bestilling av innbæring.

Lagring

Dersom det oppstår forsinkelser som gjør at varer må lagres ut over 3 dager etter at de er sendt fra vårt lager så kan vi organisere dette. Lagerleie og håndtering belastes i disse tilfeller etter egne satser.
 

Transportskader

Hvis det er synlig skade på emballasjen når du mottar varene, må du melde fra om dette til Transportørens sjåfør samt anmerke dette direkte ved signering. For denne type skader samt skader som ikke synes før du pakker ut er reklamasjonsfristen 7 dager.

Følgende prosedyre gjelder for reklamasjon på skadet gods:

  • Send senest 7 dager etter mottak av varer melding om skade til vårt kundesenter på info@ajprodukter.no som inneholder vårt ordrenummer, beskrivelse av skaden, kopi av fraktbrev hvor skaden er anmerket (om skaden var synlig ved levering) samt bilde av det skadene på produkt og emballasje.
  • AJ Produkter vil ta ansvar for den videre prosessen med levering av ny vare.

  • Frem til reklamasjonen er avklart må du ta vare på all emballasje, adresseetiketter og alt annet av paller eller esker som de skadde varene ble levert i eller på.

 

Force Majeure

AJ Produkter er ikke ansvarlige for skader eller forsinkelser som følge av juridiske lovfesting, statlig inngrep, mobilisering, krig, valutaendringer, systemfeil, feil og restriksjoner på leveranser fra leverandører, streik, lockout, boikott, blokader eller liknende omstendigheter som fører til at AJ Produkter ikke kan levere varene som avtalt, uten at det medfører unormalt høye bekostninger.